Rock On

2015/12/12

Luukku 12: Edellisvuosien jouluni

Terve vaan kalenterin selaajat! 
Tänään kerron mitä kaikkea mun jouluihin on vuosien varrelta kuulunut. 


Mun ekat jouluni ovat olleet aika erilaisia. Tässä vaan esimerkki, näissä kuvissa vietin elämäni kolmatta joulua. Koska asuin aina vuoteen 2004 ulkomailla, niin sukulaisia en tätä vuotta nähnyt. Tässä olin Suomi-Seuran järjestämissä joulujuhlissa. Olin omissa maailmoissani jo silloin.

Uskoin joulupukkiin muuten 12-vuotiaaksi asti, mutta silti saatan selittää vieläkin siihen tyyliin, että uskoisin siihen vieläkin ~ eskapisti ko olen.


Vietin kaikki jouluaattoni aina vuodesta 2004 vuoteen 2014 mummolassa. Yhtenä jouluna mulle tarjottiin toiveestani lättyjä, ko taas monina muina makaronilaatikkoa tai riisipuuroa. Mieluummin makaronilaatikkoa ko junttilooraa, josta en miltei koskaan pitänyt. Porukat söivät mummoni ja sen miesystävän kanssa sillä aikaa laatikoita, iskä myös lohta ja joulukinkkua. Vuonna 2004 meillä "kävi" myös joulupukki, muina vuosina tonttu nimeltä iskä toi meille kaikki lahjat.


Eka puolisko joulukalenterista on nyt tehty ja huomenna avataan toisen puoliskon eka luukku! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.