Rock On

2015/12/17

Hektisyyttä ja sirpaleita ilmassa

Joulu on tuloillaan, mutta joulutunnelmani on tällä hetkellä yhtä kaukana musta ko mitä mulla on matkaa mun mielenkiinnonkohteiden kotiseudulle. Kiirettä on riittänyt ja eikä elämä liiemmin edes hymyillyt. Tää viikko oli suoraan sanottuna ainakin 8/10 osan verran paskaa.



Olen menettänyt ekaksi satasen verran maksaneen muistikorttini, sitten kaksi puhelinta ja olen menettämässä tietsikkani troijalaisille. Ja näitten takia ollaan taas siinä tilanteessa, että koen olevani tyhmä, säälittävä lutka. Mutta onneksi en ole samassa tilanteessa yksin, sillä mun kavereillakaan ei ole kaikki nallekarkit mennyt tasan.


Viime viikko oli aika hektinen ja raskas osaltani. Niin ko sanoin, muistikortti meni paskaksi, mutta jotain onnea oli kuitenkin matkassa. Nimittäin sain kuvat pelastettua ja samalla ostin itselleni uuden teemukin ja lautasia tulevaisuutta varten. Kännykän kuville kävi paskemmin. Niitä ei nimittäin saanut pelastettua ja se sitäpaitsi sammahti yhtäkkiä, ilman varoitusta.



Tää viikko oli aikalailla paska. En osaa sanoa mitään muita hyviä puolia tästä viikosta ko nää koulun pikkujoulut ja Tyttiksen joulujuhlat, Jouduin nimittäin ottamaan vanhan, ylikuumentuvan miniläppärin takaisin käyttöön ja luopua ajatuksesta tehdä kavereiden kanssa yhtään mitään vähään aikaan. Odotan vain sitä päivää, ko joululomat alkaa. Eli toisin sanoen, huomista. 

Bloggerkin taas lagailee vaihteeksi, vittu kuinka ihanaa... -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.