Rock On

2015/11/21

Kun hyvinvointi-ilta kääntyi pahoinvointi-illaksi

Tää viikko meni vähä puun taakse, jälleen kerran. Arkipäivät menivät suurimmaksi osaksi päin puuta. Kuinka monta kertaa mun täytyy vielä sanoa pelkästään tän vuoden aikana, että viikkoni meni huonosti. Anteeksi jos odotit mun tältä viikolta kukkia ja mehiläisiä...



Ekaksi hyviin uutisiin; kävin Sinellissä ostamassa itelleni magneettipohjia. Enää puuttuisivat maalit ja ohuet pensselit, joista maalit ovat hukassa ja pensseleitä mulla ei ole. Onneksi joulu on pian, voisin toivoa niitä ehkä mun pikkutontuilta. Tein Tyttiksellä smoothieta, magneetteja ja tuunasin siellä selkämerkin mun heijastinliiviin. Valokuvasin tulevaan joulukalenteriini materiaalia ja piirsin pitkästä aikaa mun mielenkiinnonkohteita. Näin mun kaveriani Jeltsua ja hän pelasti sekä tiistai- että perjantai-iltani.



Sitten huonoihin uutisiin; mä sain väliaikaiset bannit Tyttiksen avoimeen ja mua on tilitetty siellä piripääksi laajojen pupillieni takia. Minkäs mä niille voin? Niin ja menetin luottamukseni yhteen kaveriini lopullisesti, se ei sanonut edes moi, ko lähdin - nauroi vaan. Kaikki, ketkä ovat kokeneet tällaista tietävät, miltä se tuntuu. Tyttiksen hyvinvointipäivät olivat osaltani vitsi, mutta ohjelmastakin siinä paskassa olisi voitu kertoa paremmin. Ainoa onni siinä on se, että voin nähdä kavereita miltei rajoitteita. Eri asia on, uskaltaako kukaan astua edes parin metrin päähän musta viimeviikkoisen jälkeen.



Muutenkin tuntuu siltä, että Tyttis kohtelee paremmin niitä uusia tavallisia tutustujia ko meitä konkareita, jotka käyttäytyvät muulla tavalla ko hieno lady-tavalla. Ja mä ko olen levoton assi, nirppanokka ja muutenkin tällainen outo lintu, niin ei muut tytöt suurimmaksi osaksi kohtele mua muuten ko halveksittavaksi. Etsikää mulle joku parempi paikka. Sellanen, joka soveltuu enemmän meikäläisille. Onneksi lähden tästä muutaman tunnin päästä kaverini synttäreille, niistä kerronkin sitten seuraavassa postauksessa. 
Siihen mennessä, adiós!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.