Rock On

2015/11/14

Ei menny tää viikko oppikirjojen mukaan


Perjantai 13, marraskuu ja nelosella alkava viikko. Tietää mitä tapahtuu. Ikävää.
Mun elämä on ollut aikamoista selviytymistä tälläkin viikolla. En ala selittelee kaikille, mitä kaikkea ikävää mulle on tapahtunut, mutta vastoinkäymisiähän tässä on mulle sattunut, etenkin julkisissa kulkuvälineissä. Useimmiten se on tinalojen ihmisten aiheuttamaa skeidaa, jotka jäävät Sörkässä pois ja samoille kulmille ryypiskelemään.


Muuten tähtäimenä olisi hankkia ajokortti ja mennä ostamaan oman auton, mutta ko mulla on edelleen niitä esteitä enemmän ko syitä. Hyi, kaikki ketkä kulkevat metroissa ja keskustassa usein tietävät, millaisia piripäitä ja muita spurguja tällä Stadissa liikkuukaan. Monilla silmät seisoo, vaatteet ovat mitä ovat ja kama maistuu. Jännä kyllä niitä ei näy dösissä. (en tiiä noita 550 ja 560) Keskusta-alue on muutenkin aikamoista ghetto-aluetta jossain paikoissa. Muttei siitä sen enempää.



Mä kävin ekaa kertaa UFF:n Euron päivillä keskiviikkona Itiksessä. Heti löytyi värikäs huivi, fuksia takki, samanvärinen muki sekä Puma-laukku. Perjantaina löysin Manskun UFF:sta napillisen farkkuhameen, glitter-paidan, verkkaritakin sekä kelta-mustan että mustan glitterkuosisen huivin. 15 euroa kaikista näistä ostoksista, ei yhtään paha. Kahvilareissuihin kului vähintään yhtä paljon. Enää vaan pitää antaa kavereille heidän haluamansa ja lopulta myydä nää mun vanhat kledjuni.


Mutta miten, se selvittely on munlaiselle vähän haastavaa. Mutta siis asiaan, torstaina kävin Hapessa ja perjantaina olin koko päivän kavereiden kanssa. Ensiksi olin Jennin ja Jellun kanssa, sitten Jenni lähti chillailee muualle ja joukkoon liittyivät Angelina ja Viltsu. Kyllä, käytiin kahdessa eri UFF:ssa yhden päivän aikana neljän kimpassa. Kolmas oli Kampin UFF, joka ei tarjonnut mulle muuta ko rumia vaatteita ja kliseisiä kirjoja. Huoh, oikeesti.


Viikonlopusta tulee aika tavanomainen, kaukosäädimellä leikkimistä ja ruualla rakastelua. TV:stä tulee PUTOUS, Selviytyjät sekä Pirates of the Caribbean. Toivottavasti se perhanan Kuviskerho edes olisi ens viikolla, ja että saisin korvauskerran, edes sinne helmikuulle, jolloin olisi hiihtoloma. Ai niin, unohdin kertoa että mä löysin lehtiä Steissin roskiksesta. Eikä ole enää pitkä aika siihenkään, kunnes joulukalenteri käynnistyy.



5 kommenttia:

  1. No nyt on ihanan omaperäinen blogi ja ulkoasu, massasta kaukana! Ihanan isoja ja hyvälaatuisia kuvia!

    VastaaPoista
  2. Tää blogi kyllä erottuu edukseen! Kirjoitat kivasti ja jotenkin mielenkiintosesti. Nää kuvat on myös kivan erilaisia, tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Erilaisuuteen mie pyrinkin. :)

      Poista
  3. Ei kai nyt sentään mitään ghettoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä toi "ghetto" oli vähän liioiteltu, mutta keskustassa kyllä liikkuu välillä aika pimeetä porukkaa. :D Ykskin päivä viime aikoina olen nähnyt kahen kaverin kaa, ko vartija yritti saada kaksi piripää-alkoholistia pois Kompassitorilta mahdollisimman kompaktisti. Molemmilla silmät olivat puolitangossa, puhe mongerteli eikä kävelykään meinannut onnistua.

      Olen ollut monta kertaa tekemisissä noiden pimeiden tyyppien kanssa, joskus niiltä on turpiin saatu ja joskus on puhekin luonnistunut. Elikkäs, jos et tunne, älä myöskään tuomitse.

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.