Rock On

2015/10/28

Neljä, epäonnen luku

Kotiin palattuani ongelmia on kasaantunut jälleen kerran, tällä kertaa mun takia. Ekaksi hajotin sohvani avainten hukkumisen takia, sitten hajotin kovalevyni ja huonoihin uutisiin lukeutuu se, että mun kaverini ei tule kouluun tän viikon jälkeen. 





Viikot 40-49 ovat olleet mulle miltei läpi elämäni olleet huonoja viikkoja. Milloin sairastun enemmän ko pelkkään nuhaan, milloin olen saanut rajuja raivareita, milloin hysteerisiä itkukohtauksia ja milloin olen anellut saikkua ja nyt olen rikkonut vitusti hyviä muistoja. Kiitos vaan mun epämotoriset jalkani ja kotini ahtaus. 





En ansaitse tätä tavaramäärää, mutta kiitos iskän hamstraushysterian, mä en voi myyäkkää noita turhanpäisiä nojatuoleja ja muuta paskaa. Mä olin myös nuorempana sellanen tavarahiiri ja nyt saan maksaa tästä kovan hinnan. Onneksi saan sentään nukkua ja oleskella rauhassa sohvalla, toisinko esim. viime vuonna ko olin kärsinyt rajuista polvikivuista koska jouduin äiteni takia istumaan aina sängyllä enkä sohvalla. 



Mutta arvatkaa miksi mulla on kotonakin vaikeeta? Koska mun luokassa on kaksi surströmmingiä tuoreiden silakoiden keskellä, lisäksi mun kaverini luokassa on kaksi äänekästä tuhatvuotista munaa tipujen keskellä ja toisen kaverini luokassa taas ainakin kaksi kovaäänistä lokkia. Voisinkin melkein sanoa, että melkein kaikkien kavereideni (paitsi kahden ystäväni ja kahden juttuseuran) luokassa on kaksi mätämunaa pilaamassa ja latistamassa tunnelmaa. Ja ohjaajat vain silittävät oppilaiden päitä eivätkä kurita pätkääkään.

Ja tän paskan takia en ole juuri jaksanut ottaa niitä valokuviakaan.

2 kommenttia:

  1. "Koska mun luokassa on kaksi surströmmingiä tuoreiden silakoiden keskellä"

    NAUROIN IHAN HELVETISTI :DDDDDDDDD Joo, tiiän keitä tarkotat :| Yh. Tosin se toinen surströmming ei oo niin paha kuin se toinen. Kutsun ite sitä pahempaa isojonneksi ja Bile-Danin ykkösfaniksi. Sehän sanoi silloin yksi päivä luokassa, että Bile-Danilla on hyviä ajatuksia... ja ite käyttäytyy kuin joku 12v jonne suoraan eeässän kuikeloista tulleena. EN YMMÄRRÄ. Ja VARSINKIN, kun sitä ei kiinnosta opiskelu yhtään... se vaan valittaa ja huudattaa sitä paskaräppiään kaikki tunnit. Jos ohjaaja sanoo siitä, niin se vaan huutaa "yea yea, ghetto bitch, get over here, I don't care!" ._______. OHJAAJALLE ei sanota noin. Mä vihasin yhtä ohjaajaa seiskaluokalla, mut ei mulle olis ikinä tullu mieleenkään HAUKKUA SITÄ.

    Välillä oikeasti tuntuu, että ollaanko me oikeasti siellä apinaorkesterissa vai ollaanko me sittenkin lastentarhassa, ollaanko me jonne-ala-asteella vai kenties AMMATTIOPPILAITOKSESSA?! Itse epäilen ekan ja toka yhdistelmää, jossa on ripaus kolmatta. Ei TOI meno oo yli peruskouluikäisten käytöstä. Ei vaan ole.

    Ugh, olen puhunut luolamiesten klaanissa. Äänestän, että Bile-Danin ykkösfani/isojonne pudotetaan pelistä. Sillon olis ehkä pieni mahdollisuus että se toinenkin rauhoittuu, jos tää isojonne lähtis takaisin sinne hiekkalaatikolle syömään märkää hiekkaa ja sen jälkeen potkupuvussa päiväunille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo emmäkään pitänyt monestakaan peruskoulujeni ohjaajista, mutta ton käytös on kyllä tosi mautonta. Etenkään, jos ohjaaja meni kiltisti sanomaan että "Voisitteko pistää ne musat hiljemmalle"... koska ne aikuisten oikeesti olivat aika lujalla.

      Eikö ne apinat oikeesti tajua että koulussa on muitaki ko niiden seurat? Vaikka olisi kuinka raju AD/HD tai käytösongelmia, niin ei se tarkota sitä että meiän muitten pitäisi kärsiä. Mullakin on AD/HD, ja mä häirinnyn tollasta metakasta. Kaiken kruunaa se, että ne tulevat useimmiten vieläpä myöhässä.

      Musta tuntuu siltä, ettei se halua käydä koulua lainkaan, vaan mieluummin tekisi niitä hölmöilyjään päivät pitkät ostareissa ja nuokkareilla. Jos edes pääsis niihinkää sisälle.

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.