Rock On

2015/10/21

Epäonniset yllätykset syyslomalla



Viime viikko meni negatiiviselle puolelle. Iskä vaan muistutti siitä että kuinka tärkeetä olisi, jos menisin sossulle vippaamaan sille fyrkat, koska se ei muka kykene ilman mua menemään sossun tiskille. Ja mä kun halusin vaan nauttia syyslomasta... vaan ei, piti lässyttää ja haastaa riitaa. Loma meni siltä osin päin persettä. 



Vapaa-aikani kavereiden kanssa oli tämän takia pelastus, pako todellisuudesta ja iskän huonosta rahatilanteesta. Iskää ei katos näemmä kiinnostanut, kuinka palasina olen. Olin mm. kuviskerhossa kaverini kanssa, siitä en kerro sen koommin muuta ko sen, että siellä tehtiin maalauspohjia ja mä tein kollaasia, jota sitten yksikseni kelasin Ciao! Cafeessa.



Sitten mun ja entisen luokkalaisen piti olla viime perjantaina Forumissa, mutta siitä ei sen Cheekin nimmarikeikan takia tullut yhtään mitään. Paettiin Itikseen ja syötiin Burger Kingissä. Viikonloppu oli muutenkin aika menorikas, koska olin lauantaina useiden kavereiden kanssa kotibileissä. Harmi vaan, että kotibileet menivät osittain penkin alle. Mutta mä jäin kaverini luo, koska reissuni siellä venyi liian myöhään.




Viimeinen syyslomapäivä meni kaverilla, pikavisiitillä kotona ja chillatessa Lintsillä. Näin livenä Laura Voutilaisen ja sitten tuli ilotulitukset. Laura on yksi niistä, ketä kuuntelin pienenä. Mutta siis... olin tekemässä lasagnea, ko sain viestiä kaveriltani. Mutta oltiin kahdestaan, koska toinen kaverini lähti kotia koska ei saanut tavoitettua meitä ajoissa. Ensi vuonna sitten uusi yritys. 




Tällä viikolla tulen olemaan Puotilassa, enkä Roihikassa. Mutta päiväni muutamia rajoitteita ja majoitusta lukuunottamatta ovat mulla aivan tavalliset. Eka päivä tosin meni painiessa asuntolapaikan tietsikan kanssa pelleilessä, sillä en saanut tähän koneeseen ihan heti nettiä. Ja siinä paskassa on XP eikä edes muistikorttipaikkaa, joten en pystynyt kirjoittamaan ko vasta nyt. Tosin en olisi muuten pystynyt myöskään muokkaamaan kuvia, ellen olisi fiksuna mimminä mennyt lataamaan PhotoScapee, finally.

1 kommentti:

  1. Olihan siinä hyviäkin hetkiä. Tapahtuma rikas syysloma
    jorma

    VastaaPoista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.