Rock On

2015/09/12

Hajamielisyyttä ja pöpöjä ilmassa

Viime aikoina olen ollut väsynyt, hajamielinen ja mitä kaikkea muutakin ikävää. Koulun raskaus ja mun univelkani alkavat jo näkyä musta, ja tän takia mä unohdin muun muassa opiskelija-alennuksen paperit viikoksi omaan pulpettiin, rikoin koulun kuulokkeet (vahingossa!), meinaan nukahtaa jatkuvasti sohvalle, unohtaa kaikkea ilmiselvääkin. Olin viime viikonloppuna kipiänä.


Kuvan otti mun kaverini.
Vaikka meen nukkumaan kuinka aikaisin, nukun huonosti, koska aamuherätykset eivät ole mun juttu eikä tää jatkuva ulkona oleminenkaan ole mun psyykkeelle hyväksi. Kaipaisin vähintään yhden vapaapäivän vaikkapa tiistaiksi, tai maanantaiksi. Koska maanantaina tehdään elokuviin liittyvää skeidaa ja tiistai on mahdottoman pitkä päivä.




Tokin keskiviikkokin vois olla hyvä vapaapäivävaihtoehto. Lintsasin vikan tunnin käytävällä koska ei kertakaikkiaan huvittanut tehdä ryhmätyötä sellasten kanssa, jotka ovat helvetin onnettomia eivätkä uskalla antaa mitään mielipidettä. Helvetti mäkin alan kohta aneleen saikkua... mutta loppuviikosta on onneksi mukavempaa ohjelmaa ollut toistaiseksi; skräppäämistä väreillä ja valokuvausta. Ai niin eikä ne päivät lopu 15:30...







Vapaa-ajallakin olen ollut varsin kiireinen, mutta olen pysähtynyt muuallekin ko Kamppiin ja Forumiin, sillä Tyttis avasi ovensa jälleen kerran! Eilenkin olen nähnyt mun kaveriani siellä pitkästä aikaa, tehtiin yhdessä kollaaseja. Kuvisryhmä on se must, ja Kädentaidot on viimevuotisen flopin takia lopetettu, mutta Kokkiskin mahdollinen, koska AV-viestinnässä ei opeteta kotsaa, vaan valokuvausta.







Jos kokkaus olisi ollut intohimoni, olisin mennyt kokkialalle. Mutta mua ko ei huvita pukeutua jokapäivä niihin helvetin rumiin myssyihin sekä kokkialalla joutuu seisomaan ihan sairaasti... joten ei, ei musta ole ammattikokiksi... sori vaan kokkaushullut, mutta meitä valokuvaajia ja graafikkojakin tarvitaan teidän hienoja annoksia kuvaamaan. Ja monen muunkin, kuten näiden ärsyttävien lokkien.

3 kommenttia:

  1. Ihana tuo norsukortti! Oli kiva nähdä pitkästä aikaa :)

    Jaksamisia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, jaksamisia ja haleja sinnekin päähän :*

      Poista
  2. Pärjäile! Mutta kivoja kuvia kuitenkin ja hauska banneri :)

    VastaaPoista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.