Rock On

2015/09/27

Draamaa ja katkarapubileitä


Olette varmaan lukeneet tän viimeisimmän postauksen? 
Tää postaus antoi vastauksen siihen, miten nyt loppuviikosta kävi.




Elikkäs, viikonloppu meni niinko vuoristoradassa. Sain muuten kuulla mun kaverin poikaystävältä, että mun poikaystävä petti mua iskemällä hänen tyttöystävää, ja niittenkin suhde on jäissä tämän takia. En ala hyväksymään tällaista toimintaa mun poikkikselta yhtään enempää. Ja se pikkupojan tasolla oleva vanhan kääpän näkönen äijä saa nyt huutia. Kyllä, meiän suhde on päättynyt enkä kaipaa ainakaan vähään aikaan ketään poikaystävää, vaikka se olisi kuinka mukava tahansaJa teille naisteniskijöille tiedoksi, teidän on turha edes yrittää, sillä ette tule saamaan mua koskaan.





Mun piti olla kaksin Sarden kanssa, mutta siitä tuli jälleen kerran kvartettishow. Mutta tärkeästä asiasta, keksittiin kaikenlaisia pikku kepposia mun tulevalle exälle. Sanoin mun kavereille, että aion feidata maanantaiksi sovitun tapaamisen mun tulevan exän kanssa. Tollaset tinalot äijät eivät ansaitse naista, ja seuraavan kerran ko se soittaa meitsille, sanon ettemme enää olla yhdessä. 




Onneks se antoi hyvää hierontaa ja sen kautta tutustuin yhteen hyvään kaveriin. Mutta kuljemme jatkossa kavereina, emmekä kolmiodraamassa rypevänä pariskuntana. Liisa, mun parasystävä, ja muutamat muut suhdetta seuranneet tiesivät, että suhde ei ollut rehellinen. Itseasiassa, koko suhde oli täyttä kulissia, mutta muuten perjantaipäivä meni hyvin, ihmeteltiin Kampissa tapahtunutta yksityistapahtumaa, juotiin pirtelöitä ja tanssittiin. Keräsin pulloja puolentoista pussin verran ja kuvailin täysikuuta sekä kavereita. Sekä sitä yksäritapahtumaa ikkunoiden kautta, nähtiin paljon julkkiksia, esim. Aira Samulinin ja Axl Smithin. 






Lauantaina kuvasin heti aamusta. Mutta kuvausbuumi oli kuumimmillaan silloin, sen jälkeen ko menin rapubileisiin muutaman ihanuuden kanssa. Siellä syötiin rapuja, kevätkääryleitä, kasviksia, leipää, lättyjä ja voileipäkakkua. Mä ite söin kevätkääryleitä, leipää, lättyjä ja voileipäkakkua. Sitten laulettiin karaokea, tanssittiin ja pyöriteltiin pulloa. 



Tehtävät olivat aika eeppisiä, ja mä pistin tuolloin paikalla olleet pojat punnertamaan yhtä monta kertaa ko niillä oli ikää. Ei sillä että ne kysymyksetkään sen helpompia olleet. Draamaltakaan tosin emme välttyneet. Sitten laulettiin vielä karaokea tunnin ajan. Sitten kello koittikin yli puolenyön ja oli aika lähteä takasin möksälle, koska olen vaan paska nukkumaan vieraissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.