Rock On

2015/08/23

Tabletin, uuden läppärin ja kavereiden kimpussa

Koulun alkutuskista huolimatta lukuvuoteni on päässyt hyvään alkuun. Onneks niitten kaikkien koulukavereiden kanssa ei ole pakko olla ystäviä, saatikka edes kavereita. Viime viikonloppuna mulle ostettiin tabletti ja läppäri, joista tablettia olen käyttänyt ahkerasti. Tää viikko on ollut harvinaisen vilkas; kävin peräti 3 kertaa mun komppiksen kanssa rundilla. Maanantaina olin sen kaa kiertelemässä Verkkokaupassa ja käytiin Kehärata läpi, kun taas keskiviikkona käytiin Arabianrannassa.




Tiistaina taas olin mun kaverini Aurelian luona kylässä. Pois oli vähän vaikea päästä iltapimeässä, joten turvauduin dösäkyytiin, kunnes päästiin lähimpään metroasemalle. Mutta kivaa oli! Kuvia tiistaista ei ole, koska unohdin kameran mökille. Keskiviikkona kävin komppiksen kanssa Arabianrannalla kiviä heittelemässä, kävelemässä ja nauramassa.



© Juha Blomqvist | loput kuvat löytyy tästä osoitteesta.
Torstaina olin viimevuotiseen tapaan puoleenyöhön asti Taiteiden Yössä, mutta eri meiningeissä ko viime kerralla, koska Espan lavalla ei tänä vuonna ollut esiintyjiä + olin kavereiden kanssa. Eka olin Aurelian kanssa, sitten olin koulukavereiden ja niitten kavereiden kanssa. Olin ainoa, joka ei ottanut limua vahvempaa ja joka ei ole pistänyt mitään nahkista tai hupparia päälle illan aikana. Kyllä, olin kimonossa ja pitkässä mekossa koko illan. En ees palellut.





Perjantaina olin kahvilassa monien eri tyyppilöiden kanssa. Mikään niistä ei mennyt suunnitelmien mukaan, koska yks tyyppilö vaihteli milloin missäkin suunnitelmia ja sen takia meni jädetkin pilalle kahvilassa. Onneks myyjät oli kilttejä ja tarjos mulle uudet annokset. Ja sitten ko tulin kotia, tajusin että ekassa kuvassa olevat pullopussit pitäisi viedä kauppaan. Kuka liittyy palautusjengiin? Ja ens viikon lauantainahan mulla on 19-vuotispäivät, joten kamuleiden pärstöjä tullee ens viikollakin!

2 kommenttia:

  1. Pakko sanoa, vaikkei aiheeseen liitykkään..
    Sulla on aivan ihanan värinen tämä blogin ulkoasu! ♥

    VastaaPoista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.