Rock On

2015/08/12

Pupujussikat ne lystikkäitä on

Terve vaan kaikki, mun viikonloppu meni ihan semihyvin, perjantaina kävin pitkäst aikaa kylillä ja keräilin siellä pulloja. Alkuviikko meni hyvin, kunnes...


Perjantaina olin keskustassa aika pitkästä aikaa. Ei tullut niin hyvää saalista ko viime Weekendillä. Kolme kassillista tuli kuitenkin, ja ne odottavat Alepan-reissua ja pyöräni korjuuta monien muiden tapaan. Sekä mun toipumista idiooteista.


Eilen kävin seikkailemassa. Ekaks menin Lapinlahden puistoon, sitten menin Hietsuun, sen jälkeen vielä Kaivariin jätskille ja vasta sitten menin kylille. Istuin siellä pulloja tähystelemässä. Ei niitä pulloja loppujen lopuksi ole paljoa näkynyt, tiistai ko oli. Ja tiistaina ei miltei koskaan lymyillä panttipullotienesteillä.


Tänään oli eka koulupäivä. Olin tulossa luokkaan, uusien naamojen keskelle. Suurin osa on niitä vitun ärsyttäviä ananaspäisiä teinejä, joista nään kyllä, että kinaa tulee syntymään jossain vaiheessa. En kyllä ihmettelisi jos tänä vuonna tulee sellanen tenkkapoo mun ja muun luokan välillä. Mä en usko niitten lupauksiin pätkääkään viimevuotisten tapahtumien jälkeen. Niin ja epäilen, saanko ees kaappipaikkaa? Nekin on kuulemma kortilla. Ja vittu mä en ala kantelee näitä mun tavaroita aina ees taas, ainakaan talvella.



Olen moneen otteeseen nähnyt pupuja. Niitten näkeminen partsini alla on aina yhtä ihanaa. Mutta unirytmini on mennyt niin päin persettä että sitä ei helpolla saada korjattua... ja koulu sai mut voimaan päivässä pahoin. Ei yhtään kiva :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.