Rock On

2015/08/06

Sata salamaa iskee tulta

Terve kaikille lukijoille ja miksei myös muille komppiksille... 
niin, että... mitä laitetaan... ?



Mun alkuviikkoni on mennyt ...sisällä. TV:tä on katottu enemmän ko laki sallii. Uimahyppyjä ja muuta sellasta. Kävinhän mä kaverini kanssa leffassa. Katottiin Kätyreitä, ja kaverini poistui leffateatterista pokerface-ilmeellä, ko leffa ei ollutkaan niin hyvä ko mitä hän odotti. Nauraa... ei aina voi voittaa, ei edes joka kerta.






.
Mä päivitin hiustenvärjäykseni myötä mun banneria, blogin nimen, ulkoasua ja esittelykuvan. Värit ovat samat, eli mitään radikaalia ei ole tälle tapahtunut. Outolinnun päiväkirja oli loppujen lopuksi aika tylsä valinta blogin nimeksi ja esittelykuvakin oli liian snadi.




Viime yönä näin parasta viihdettä aikoihin, äiti Maan esittämänä. Meillä nimittäin ukkosti läpi yön, ja mä valvoin kameran kanssa läpi yön. Kameran akku vaan oli lopussa, niin se tinali paska ei pygenyt kuvaamaan paskaakaan. Kyllä, kamerani on tyttö, hankala sellainen. Kaissi olkoon sen nimi, Kaissi on koltankielinen versio Kaisasta.

Sanotaanko tällä kertaa vaikka että...
halataan ko tavataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.