Rock On

2015/06/17

Tämä kesäkuu on kylläkin kevätkuu


Terve, tiõrv, hello, xin chào, konnichiwa tai vaikkapa tiervâ - millä kielellä haluutte sen sanoa lukijaiseni. Viikkoni olivat mukavia ja vilkkaita, mutta kamerani eivät leikissä pysyneet mukana.


Olin yks keskiviikko Liisan (ja muutamien muittenkin) kaa Lapinlahdella kylässä. Tosin Liisan kaa olin myös pizzalla yks perjantai. Liian kallis paikka mulle, ei enää sinne. 

Mun piti mennä yks tiistai koulun kaa Tallinnaan, mutta päätin, että kyllä niitä Tallinnan reissuja tulee vielä elämäni aikana. Vietin sitten vapaapäivän ja menin iltapäivällä Tyttiksen kevätjuhlaan.


Viime viikolla, keskellä yöllä tein elämäni ensimmäisen kansallispukua kantavan tytön, tai no, naisen, lapsensa kanssa. Piirsin sen mallista, ja siihen voitte vertailla tätä painamalla. Lisäsin tohon jopa aiheeseen liittyvät sanat. Kappaleen voit kuunnella tästä, eikä se ole sitten mitään teinimusaa.


Viime viikko meni niin kuin Lintsin vuoristoradassa, mutta se päätty hyvin ...lopulta. Olin hetken Helsinki-päivän ilmaiskonsertissa Danielan kaa. Sit se meni tuulettumaan ja mä eturiville...


...ja tästä saattekin tehtävän: Missä päin eturiviä mä olen tässä kuvassa? Kiitos Radio Suomipopin Instagramille tästä kuvasta.


Maanantaina olin Itiksessä Aurelian kaa. Meillä oli aika kiva iltapäivä ja päivä päättyi tähän kuvaan. Ja mä kävelin sit himaan TV:n eteen. Ja tänään meen vielä videopajan päättäjäisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.