Rock On

2015/06/27

Oispa hellettä rinnassa

Hejssan kaikki komppikset! 
Heinäkuuta kohti ollaan koko ajan menossa.



Viikot ovat menneet himassa lahnaillessa, mutta jussin jälkeen on alanut menee taas hyvin. Mietin, että voiskohan taas ryhtyä videota tekemään, ko videosuonta taas alkaa pikkuhiljaa polttamaan...



Viime viikko meni päin persettä. Etenkin se keskiviikko. Eräät asiasta jo tietääkin, enkä pelon takia voinut mennä katsomaan sitä juhannuskokkoa, koska mä hävitin yks päivä matka- ja pankkikorttini kadulle koska olin jo silloin niin sekaisin ja sumupäissäni.

Tää viikko onneks meni jo paremmin.




Päätin ottaa kuvia juhannusaaton iltapäivällä ja sen huomaa. Keräsin samalla kieloja mun ns. "vaasiin", jonka tein Kädentaidot-ryhmässä muutama vuos sitten. Seuraavana päivänä vietin rentoa lauantai-iltaa. Kuuntelin ekaa kertaa pariin vuoteen Iskelmä-Diskoa. Pari asiaa siitä show'sta muistutti mua niistä iskelmädiskoista, mitä mä silloin nuorempana kuuntelin. Melkein mikään asia ei oo muuttunut niistä ajoista.



Oon alkanut taas käyttämään Instagramia, kuten näkyy. Käyttärini näätte tosta sivupalkista vasemmalla. Instagramia en oo liiemmin käyttänyt kevään, enkä etenkään tossa syksyn ja talven aikana. Yhteen aikaan harkitsin jopa tunnuksen poistamistakin, koska en tuolloin vielä tiennyt Gramblristä + mun kännykkä oli jo silloin laginen rotta. Nyt mun puhelimeni on niin laginen eläkeläisrotta, että alan suunnittelemaan jo sen hautajaisia. Sori etukäteen, jos joudutte lähiaikoina oikeisiin hautajaisiin.


Terveisiä Lapinlahden puistosta. 
Näätte nämä mun (ja muutamien muiden) tekemät paidat ja muutamat muut työt siellä!
(ois kiva kertoo sama asia koltankielellä, but nothin' can do)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.