Rock On

2015/04/26

Enemmän duoo kuin sooloo

Halipatsuipaa!

Nää vikat viikot ovat olleet aika uskomattomia. Melkein kaikki luokkalaiseni ovat TEV:ssä sillä aikaa, ko mie ja pari muuta ovat olleet koulussa. Juttuseuraa riitti ja onneksi mulla alkaa vakiintua kaveripiirit. Samaan aikaan pullojen keräily on vähän tyssähtänyt ja projektinikin ovat jääneet kesken ja pahasti...




Viime viikolla olen tehnyt vähän sitä sun tätä. Tyttiksellä oli silloin tavanomaista hiljasempaa, jopa niin hiljasta, ettei Keho äärellä-ryhmää pidetty. Mulla oli silloin hame päällä, joten ei asiaa sinne, ellei ole ollut vaihtokamppeita. Lisäks siel ois ollut tuolloin sijainen. Tyttikselläkin on mennyt tällä viikolla niin lujaa, että voihan vitsi. Arvaa vaan olenko väsynyt... 




Niin ja viime viikolla mun kaverit tutustuivat toisiinsa. Nyt me ollaan keskenämme parhaita ystäviä. Ikävintä on se, että yks toinen ystävistäni, Sarpa, on niin kipiä, etten tule näkemään sitä vähään aikaan. Me ollaan törmätty toisen kanssa toisiimme Steissillä peräti neljä kertaa tällä viikolla... toisenkin kanssa olen nähnyt kolme kertaa. 

Me Steissihengaajat
Päätettiin tää viikko kunnialla ja menemällä syömään tänään Fazerin kahvilaan. Helvetti että safka oli siellä kallista! Onneksi käyn siellä vain kerran pari vuojessa...

Ja arvaa vaan vituttiko ko pientä oravaa ko yks pyöräilijä päätti hajottaa mun kimononi. Jos osaat ommella ja sulla on ompelukone sekä mustaa lankaa, saa lähettää mulle e-mailia, ja pitää. Tai sitten jos on massii, ostakoon mulle uuden vastaavan jostakin päin maailmaa. Mulla ei ole nyt mitään lohtuasua, joten saatan tulla myöhässä kouluun. Paskanmarjat vieköön. Muutenkin ompelukoneelle olisi tarvetta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.