Rock On

2015/01/26

Uusi kamera kehiin

Moikkulis moi ihanaiset!
Arkeen on kunnolla palattu ja tapahtumat jääneet vähemmälle. Pakkasta on ollut mittarista, mutta niisät on selvitty ja niistä on selvitty. Myös inspiraatio on ollut vähissä mm. kaikesta. Vaikka nukkuisin kuinka paljon, mulla on miltei kokoajan raskas ja väsyttävä olo. Tuntuu että ainoa asia, joka erottaisi meitsin tietsikasta ovat Tyttiksen Kuvisryhmä ja pullojenkeräyssessiot. Nimipäiväprojekteja on koluttu läpi monet kerrat ja niihin on saatu jotain materiaakin. Toisin kun mun kolttaprojektiin, mistä puhuin viime postauksessa. En vaan keksi sinne mitään viisasta...



Pullojen määrää ja niitten keräilijöitä ei todellakaan voi kehua. Kaikki melkein ovat niitä kerjäläisiä, jotka tuhlaavat pullorahansa vittu röökiin ja muihin päihteisiin, eikä esim. ruokaan, vaikka pitäis. En pääse niitä kusiaisia edes talvella pakoon, voisin melkeinpä muuttaa Lappiin, jossa niitä kerjäläisiä ei ole eikä toivottavasti tule...  Kiitos heidän en saanut melkein mitään pulloja tällä viikolla, prkl.

Juurikasvuni on tällä hetkellä tasoa Sini Sabotage, eli järkyttävä. Ja muutenkaan näytän joltain köyhältä teiniäidiltä, jolta on lapsetkin otettu huostaan. Kohta olen blondi (lue: porkkanapää) eikä mulla ole varaa hiusväriin... plz auttakaa.




Koen että täysikäisyys ei tuonnut miulle mitään hyvää, niin vaikeeta on ollut. Missä on se kaikki hyvä, mitä olen toivonut? Aikakone vaan mulle ja siihen aikaan, jolloin kaikki asiat ovat olleet hyvin. Elämäni on todellakin ollut kurjempaa ko 17-vuotiaana. Ja sitten itketään ko itsarit lisääntyy... ko töitä ei saa mistään, rikkaat saavat valita palkkionsa, tuomiot mm. kaikesta ovat ihan sikalyhyitä, kusipäitten päitä silitetään, rasismi ym. epämukavuudet lisääntyy. Oi kyllä, maailmanloppu tulee elinaikanani. Mun jälkeen ei synny ketään.



Ah, valittaminen tänne kuin päiväkirjaan on selkeästi helpompaa. Mulla kun ei ole päiväkirjaa, ei oo koskaan ollutkaan sellaista. Kerran mulla oli sellaisen tapainen, viidennestä ysiluokkaan. Kirjoitin sinne ajatuksiani, piirsinkin sinne jossain vaiheessa. Ja kirjoitin sinne meheviä juoruja, mitä ei kaikkien kuullen viitti päästää. Harmi että olen nyt ollut niin väsynyt, että hyvä, jos FB:ssä jaksaa käydä. Musta kun on kaikki mehut päästetty irti, anteeks jos toistan itseäni.

Eikä oo viikkoakaan enää että helmikuu alkaa... nähään viimeistään silloin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.