Rock On

2014/12/02

Marraskuusta joulukuuhun pimiään

Nää viikot olen rypenyt myöhästelessä, kiitos vaan paska unirytmi. Joka vitun yö koisaamaan vasta aamuyön pikkutunneilla. Ei vaan voi mitään että olen väsynyt ja kaiken kukkuraksi tosi kiukkunen. Onneks on Stara ja Iltapaska. Sekä Naamakirja projekteineen.



Mutta kaikista mieluiten kulkisin pinkkipäisenä.

Kuka voi olla oikeesti näin tinalo?
"Some people are so poor, all they have is money"



Tein tässä viime viikolla kynäpurkkeja. Tosin niistä on muuhunkin käyttöön, sillä mulla on rutkasti kertakäyttöpillejä, mitkä olin hankkinut pappa betalar-tekniikalla viime uutena vuotena, uskoisin. Ja lisää purkkeja tulee, toivon että niistä tulisi yksi niistä myytyvistä tuotteista... mun tulevaisuuden kirppariini. Näiden kuuden lisäksi mä tein myös 3 muuta kynäpurkkia - tosin ne eivät olleet mistään parhaista päistä.
Kukaan näistä "henkilöistä" ei piirretty mallista.
Se siitä laihdutuskuurista. Saanko esittää; Kissi Vähä-Hiilarin suurin painajainen.
Tämä kommenttini pätenee etenkin Sekoomukseen.
Heitinpä lopuksi kuvaavan kuvan.

ja runon:

Ajatukseni hulluja ovat,
vaikka väitänkin että ne ovatkin kovat.

Melkein inhoon kaikkea, mitä eteeni tuodaan,
ja häpeän sitä, mitä mulle vaan suodaan.

Mitään muuta en vaan nyt saa,
Lähdenkö täältä nyt vaan...

Laulan täällä yksinäni huoneessani,
sitten iskä huutaa mulle: "Pysy vitun kakara vaan vuoteessasi!"

Lahjojakaan porukat eivät halua,
en kyllä kellekkään antaisi leikkikalua.

Kello on kohta jo aamukaksi,
mutta mielessäni on vaan karaokematsi.

Aamu kun koittaa,
jokapäivä opekin jo soittaa.

Hypätään täältä pois,
muutakaan mä en tehdä vois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.