Rock On

2014/05/21

Muksastihan se viikko alk...

Iltaa iltaa. Tää (alku)viikko oli aika hyvä kokonaisuutena, tätä päivää lukuunottamatta aurinkoinen ja muutenkin ihan jees, ellei eilisiltaa lasketa.

Maanantaina oli koulussa ihan hyvää ruokaa. Maanantaina oli nätti ja kuuma ilma. Pelattiin koulun kanssa mölkkyä ja teki mieli mennä ulos jo ruokkiksella, mutta datailuksi se sitten meni. Sitten mentiin mölkkyilee, jossa olin ekalla kierroksella hopealla ja toisella keskeytin (nollapeli), säheltelin kaiken kukkuraksi ratikan kanssa ja mulla ei ollut rahaa eikä kerta kaikkiaan onnetarkaan (vitut se on olemassa, mulla on vaan onni ja se kirjotetaan n0llalla) valinnut mua. Onneksi piirsin sen illan aikana 2-3 työtä, se pelasti mut näiltä tappioilta.

Tiistaina eli eilen oli Tyttiksella kierrätyspäivä, jonne sai tuoda krääsää mitä ei enää tarvinnut. Sieltä meni mun tavaroista farkkuliivi, 2 leggingsit, neuletakki ja ehkä jotain muutakin. Mäkin sain vastineeksi tavaraa: rannekorun, 3 toppia, hupparin, huivin ja taulun. Söin siellä itseni makeakylläiseksi. Siellä oli kyllä muutakin, mutta ne jääköön historian harmaan pilven uumeniin. Illalla, kaiken tän tavaroiden kanniskelun jälkeen, loukkasin oikean keskarini aika reippaasti. Saattaa olla ehkä ironista ja hauskaa, mutta sitä se ei ole.

Keskiviikkona eli tänään oli koulussa taas hyvää ruokaa, pastaa ja jauhelihakastiketta. Tumblria olen raiskannut päivän myötä aika paljonkin ja tää päivä oli harvinaisen mitäänsanomaton. Kesäloma olisi tarpeen kieltämättä, tän puolen vuoden ahertelun jälkeen. Ja uudet sandaalit ja shortsit olisivat enemmän kuin jees.


Selfie eiliseltä. Huomatkaa (verinen) laastari, paraneehan se siitä vaikka se irtosi tässä tänä aamuna.

Lisäksi mulle tuli yksi kesäsuunnitelma lisää: Helsinki-päivä järjestetään ilmaiskonserttina tänäkin vuonna! Cheekittäjät jäätykää, hän tulee sinne esiintymään, (Ah!) Mä oon tuolloin pikemmin ew... (kuva viime Helsinki-päivistä; Irina ei siellä esiinny tänä vuonna) ...kuitenkin olen siitä kiitollinen ettei Noora Karma siellä ole, onneksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.