Rock On

2011/12/21

No voiha kämä vieköön!

Mitä vaan tahtoisit, mutta missä miä pyörisin?
Missä vaan kuljet, mutta tajuut että eksyisin.
Tajuutko sen, miä ainaki.
Mitä vaan, sen lopun tiiätki.


Pahoittelen, etten oo kirjoittanu tänne kuukausiin. Mua ei huvita kirjoittaa tänne, sillä kärsin paniikki- ja kaksimielisestä mielialahäiriöistä, joka haittaa pahasti kirjoituksiani. Ite ku en oo ees kovin kirjoitusihmisiä, sillä osaan tulkita asioitani paremmin kuvilla, jolloin ei tarvitsisi käyttää edes näppäimistöä. Tarviin vain kynän ja paperia taikka kameran, jota näpsiä. Mulla ku ei oo mitään noista, paitsi ehkä lyijykynä ja paperi, millä en pärjää. Okei, täällä on hyvin huonoja värikyniä, joita ei kukaan haluu käyttää. Ja onha mulla kameraki, mutta se tuottaa kuvia, mitä en kehuisi kuviksi laisinkaa.

Kohta on joulu, ja haluisin kameran, tosin mä en oo kärsivällinen enkä osaa säästää muihin kun vaatteisiin... arggghhhh. No, ehkä toi kuuluu luonteeseeni, sillä olen 1) köyhä, 2) ruma, 3) läski, 4) stressaantunut, 5) muodin paha susi. Mutta saan ehkä joululahjaksi rahaa (sain jo 50, lisää tulee), ja lupaan säästää sen. Mutta se juttu, mitä itessäni inhoon myös, on se, että en osaa luvata mitään. Mun vaistoni ei enää parin päivän päästä muista sitä lupausta, minkä annoin silloin pari päivää sitten. Eli jos antaisin itelleni lupauksen ostaa esim. "potkupuvun", niin joko on loppunu kaupoista ja myöhä, tai sitten se ajatus hälvenee tuhkana ilmaan. (esim. järkkäri, koska sorruin vaatteisiin)

Ne rakettikuvat jäävät vissiin tältä vuodelta vain haaveeksi, sillä kukaan ei tiiä porukoiden kameroiden olemassaolosta mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.