Rock On

2011/04/18

Oli kyllä mukava viikonloppu...

Lauantaina ja sunnuntaina mentiin sit museoon (pitkästä aikaa)... Sunnuntai oli kivempi. 

Ensin saturday:
Lauantaina mentiin museon jälkeen mentiin syömään kuraa, uimaan, ja illalla 20:00 maissa katsoo alkuperäistä Rioa. Illalla olin sitten rättiväsynyt ku tulin faijan kämpille, mutta silti päätin mennä tuolloinki dataa.

Sitten sunday. (;
Menin sitten köysirataan. Se oli kivaa, vaikka se kesti niiiin vähän aikaa. Toki jännitti alussa mitä kävisi, putoisinko Vantaanjokeen vai en. En pudonnut, koska mulla oli paljon vehjeitä ja pidin siitä köydestä tiukasti kiinni. 
Hese-reissu oli pettymys. Ei ollut ketsuppijuttuu, mitä yleensä on. En tajunnu mitä piti tehdä. Menetin hermot, mutta sitten faija tajusi hakee kassan luota ketsuppijuttui. 
Sitten mentii kiertää ruokakauppoihin. Tavallaan seki oli pettymys, koska olin aivan leija. 
Sen jälkeen menin uimaan, ja mä sitten palelsin. Porealtaassakin. Ehkä siksi, koska mulla oli lievä hypotermia.
Sitten mentiin faijan luo pakkaamaan ja lähettiin kohti himaa. Sen jälkeen tehtiin ruokaa. Lopetin ruuan syömisen vasta keskiyön maissa, kun mutsi tuli. Saman tien lähettiin nukkumaan.

Tässä vähän kuvei viikonlopusta(;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.